Glass

Har haft en toppendag, så här långt iaf. Hämtat barn i två omgångar har jag gjort, men andra gången tog vi oss varsin glass i solen. Härligt! Det gäller att passa på så länge det e' sommar ju! Nu e' stora tjejen hemma hos en kompis och leker, men hon kommer hem runt 16-snåret. Det e' föräldramöte ikväll vid 19, men det ska Johan gå på. Hade väl velat följa med jag oxå, men det e' ju det här med barnvakt. Vi har inte precis 10 frivilliga pers, som vill passa våra guldklimpar. Konstigt, kan man tycka, eftersom de e' så underbara och älskvärda. Men men, vi klarar oss iaf.
Igår hade vi besök. En bekant va' här med sina två små, och det va' skoj att få prata lite skit. Senare på kvällen kom de en runda till. Alltid kul med oväntat besök, spec när man som jag nästan jämt e' ensam hemma om dagarna. Fördelen med förvarning e' ju att jag hade hunnit fixa fika oxå, men det tar vi nästa gång :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0