Jakt

Självklart vaknade jag astidigt, redan strax efter 6 imorse. Jag lyckades somna om en stund, bara en liiiiten blund till. Klockan 07.23 va' jag klarvaken, så då gick jag upp. Det e' ju fan oxå att man inte ska kunna sova när man inte har några tider att passa!
Ska dra oss iväg om ett tag. E' på jakt efter en ny bilstol åt lillan. Först va' jag inne på en Akta Graco Duoflex XTP, för vi hade en sådan till Elliot när han va' liten, och vi va' supernöjda med den. Döm om min förvåning när jag igårkväll läste ett test på bilbarnstolar, och denna trevliga sak blev diskad! Totalt alltså! Superfarlig ska den va' (iaf om man krockar i 120 km/h). Jaha, vad tusan ska vi då köpa..? Helst vill vi ha en med isofix, eftersom vi har det i vår nya bil, men att betala typ 4000 spänn för en sådan känns inte jättekul. Nåja, vi ska c oss om. Kanske hittar vi ngt, kanske får lillan åka i sitt babyskydd ett tag till. Hon sitter ju inte i sjön iaf :) En sak e' iaf säker, ngn Akta Graco Duoflex XTP blir det inte!!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0