Mkt snurr

Och så va' det redan tisdag! Tjooo, va' dagarna och veckorna flyger iväg. Sov lite dåligt inatt, så har känt mig en aning seg hela dagen. Dagen började med att väcka och få iväg stora sessan till skolan. Ellioten har varit ledig idag, för det va' stängningsdag på dagis. Lika glad för det va' han. Runt 10-snåret dök en kommungubbe upp, för vi skulle få vattenmätaren bytt idag. Det gick fort, tog bara typ 5 min. Han tyckte att vår vovvsing Tandie va' så himla snäll. Den andra galningen (Laban) hade jag låst ut på altanen :)

Städade bara litegrann idag. Gnodde som tusan igår, så idag va' det inte så skitigt. Det har blivit lite tvätt däremot, men det står ju jämt på schemat. Gud va' jag e' glad att jag har min egen tvättstuga! Strax innan kl.13 gick vi upp till skolan för att hämta Elida, bara för att få gå hem igen då jag hade glömt plånboken. Hem och hämta den och traska tebax till skolan (tur att vi bor nära), sen gick vi och köpte lite fika. Har haft lite besök nu i ett par timmar, och det va' trevligt. Man behöver få snacka lite skit ibland :)

Nu e' Elida på barntimmarna och vi väntar hem pappan i huset. Hollysen sover en stund och elliot spelar lite. Det e' inte så kallt ute egentligen, men vinden e' inte varm. Frös faktiskt lite när vi va' ute förut. Ska strax försöka trolla fram ngn mat, sen blir det mys resten av kvällen. Mkt snurrar i mitt stackars huvud. Måste försöka vila det en aning sen.

Tack vännen för att du finns! Promenaden igårkväll va' välbehövd!

Jennypenny! Tänk om alla hade en vän som du! Tänk så lyckligt lottad jag e'!

Kommentarer:
Postat av: jenny

jag önskar att vi hade bott närmare,så hade man trakaserat dej varje dag... du e verkligen en vän alla vill ha..

jag e så glad hehe.... you know hehe <3

2009-09-22 @ 16:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0