Och sen blev det tisdag..

Tisdagmorgon, utan en massa måsten. Elida bråkade så djävulskt med mig imorse, så jag orkade verkligen inte lämna henne i skolan idag. Istället fick maken ta över, och lämna båda kidsen. Helt plötsligt va' hon from som ett lamm. Fattar inte hur det kan svänga sååå fort!
Hollysen och jag har precis fått i oss lite frukost, och nu leker hon glatt. Hon kom nyss på att om hon ställer sig upp på knäna, och tar tag i baslådan, så kan hon dra ner mina två vaser som jag har ställt där. Lilla galning! :) Så nu får jag flytta på vaserna, om jag inte vill att de ska gå i kras.
Igår va' bästa kusinen här. Hela kvällen tom. Det va' skoj. Han följde med på Tupperware-party, för han trodde väl att där skulle finnas mkt brudar. Och det fanns ju mkt brudar, men ingen som va' singel :( Han brorsa (min andra kusin) kom och hämtade honom sen. Det va' kul att få träffa båda kussarna samtidigt, för en gångs skull :)
Ikväll blir det restaurangbesök med jobbet. Skoj skoj! Ska bara komma på vad jag ska ha på mig :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0