Sega morgon

Känner mig lite seg idag. Inte nog med att Elida kom ner halv 5(!!) imorse och ville sova i soffan, dessutom skulle Johan köra iväg tidigt. Alltså va' jag tvungen att ta med mig Hollysen när jag lämnade Elida och Elliot i skolan och på dagis. Annars brukar han alltid stanna hemma tills jag kommer tebax, och då får lilla stumpan sova så länge hon vill. Behöver jag tillägga att stressan rann i stora rännilar nerför min panna och vidare nerför mitt ansikte..?? Det e' sååå skönt att va' hemma igen. Har ätit lite frukost och ska strax vika lite tvätt som inte hanns med igårkväll. Eller, om sanningen ska fram så orkade jag inte ta tag i det efter Idol :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0