Singstar

Helgen kom och gick (snart iaf). Det enda som e' positivt med denna helgen det e' att den imorgon ändå inte riktigt e' slut. Bara enligt almanackan. Hela veckan (nja, till torsdag iaf) får vi ha älsklingen hemma hos oss. Ska bli så himla mysigt! En helg på två dagar e' inte mkt att hurra för egentligen. Tänk så lite timmar man spenderar ihop som en familj per dygn (förutom i sovande tillstånd) när man jobbar båda två. Det e' sorgligt, men vad gör man..? Pengar behövs, och man vill ju mer än precis leva :)

Hade en myspys kväll/natt med älskling igår. Singstar plockades fram och vi sjöng tills vi knappt kunde prata ngn av oss. Så himla kul! Fattar inte varför jag inte köpt det tidigare! Hoppas att de släpper många boxar till PS3:an, för just nu finns det mkt mer till PS2:an. Jag vann över Johan i typ alla låtar utom Alice Cooper - Poison. Men ge mig lite tid bara, så ska jag nog skråla bättre än honom på den med..tihi. Vi köpte ABBA-boxen, men man kan ju ladda ner fler låtar direkt från PS3:an. Så vi köpte en hel del extra låtar. Alice Cooper, Europe, Evanescense, Aqua, Britney, Belinda Carlisle.. för att nämna några.

Nu skriker magen efter frukost, så jag får gå. E' sjukt hungrig!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0