Tjolahopp!

Har hämtat hem grabben från dagis och nyss lagt lillan så hon hinner få sig en liten lur. Kl.13 ska stora tjejen hämtas hem från skolan. Har redan varit uppe i affären, köpt lite fika och annat behövligt. Städat har jag oxå gjort (dammsugit och dammat) och slängt in en maskin med tvätt. Den där tvätten från igår, den har jag inte "hunnit" med än..haha. Har ignorerat den stora högen som ligger på sängen, men nu lär jag väl ta tag i den snart.
Ska jobba ikväll, 16-21. Har inte jobbat sen i söndags, så det ska bli skönt. Jobbar imorgonkväll oxå, så ngn storhandling blir det inte då. Det får vi ta på lördag istället. Går lika bra det, men risken finns att det e' fullproppat med folk på Maxi då. Fick bra med lön denna månaden, trots att jag inte jobbade så himla mkt förra månaden. Alltid kul med extra pengar, för min lön ser jag endast som en bonus. Jag har ju min föräldrapenning men jobbar emellan så jag både sparar på mina dagar och får lite extra cash. Johans lön va' mer än bra, men det e' den ju alltid :)
Nähä, om man skulle fixa tvätten nu. Kanske.. :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0