Trött!

Fredagkväll! Detta har vi firat genom att mysa i soffan och proppa oss alldeles för fulla med godis. Nu ska jag nog krypa ner under täcket och läsa lite i min bok. E' ganska trött ikväll, så lär väl somna bums sen.

Imorgon ska Elida hem till en kompis och leka på fm, så får c om vi ska storhandla då eller senare. Vi e' bjudna hem till svärföräldrarna på middag, men vi kan ju inte köra in till stan i två omgångar. Inte kan vi handla innan maten heller, så isf får vi först äta och sen packa in alla ungar i bilen och köra inom Maxi på hemvägen. Just därför hade det varit smidigt att handla medans Elida e' hos kompisen, för då får vi plats med lite mer i bilen. Får c hur vi gör. Handla måste vi iaf.

Alla räkningar e' betalda och jag har tom varit duktig och beställt present åt stora tjejen. Hon fyller ju år snart, 6 år! Hon kommer bli så himla glad! Som hon har tjatat om detta som hon ska få :)

Nähä, nu utgår jag. Hörs kanske imorgon! Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0