Dröm sött!

En rolig film blev det ikväll. "Accidental husband" med Uma Thurman och Colin Firth. Gillar båda två och storyn va' skojig och söt. Dock en aniiing förutsägbar, men karlar som trycker upp sin älskling mot hissväggar gillar vi..tihi.
E' så full i min stackars mage så jag tror jag dör. Mitt eget fel, som jag tryckt i mig under dagen/kvällen. Men gott va' det! :) Först kinamat på Cecil, och jag åt som vanligt mer än Johan. Nu ikväll blev det först några "nattmackor" och därefter mariekex med nutella och sist chips med dipp. Bara godsaker, precis som det ska va' på helgen. Men inte pekar vågen upp för det, den bara fortsätter neråt. Det måste va' nå't fel på den! Eller ja, på mig..
Tänkte gosa ner mig under täcket med en bok nu. Läste ut min senaste igår, "Kvinnorna på 10:e våningen" av Karin Alfredsson. Riktigt bra och spännande bok, men inte om du e' för blödig. Slutet va' väl inte alltför bra, men annars rekommenderar jag den. Ikväll blir det ngn ny godsak, men jag har inte bestämt vilken än. Älskling ska spela ett tag, så jag somnar nog innan han kommit och lagt sig, med boken över ansiktet :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0