Ajaj!

Jäääääävlar (sorry), vilken huvudvärk jag har idag! Fick börja dagen med ett stort glas iskallt vatten och två panodil. Känner dock ingen förbättring ännu, men det kan bero på att jag tog tabletterna "för sent". Kunde dock inte ha tagit dem tidigare, för jag visste ju inte att jag hade ont förrän jag vaknade. Taskigt läge. Nu hoppas vi på att värken släpper under dagen, för jag vill inte att det ska ha ngt samband med blodtrycket. Skit.

Har inte städat ännu, hör och häpna! Har fått tillsägelser från både man och vänner att "Nu låter du golven va' ifred idag!", typ. Hur det nu ska gå till. Har redan ångest. Att ta det lugnt e' liksom inte min grej. Jag e' inte bra på det. Disken måste iaf fixas. Ska försöka att hålla mig till det.

Gårdagen va' effektivitetens dag. Städ, disk och tvätt sköttes på fm. Sen blev det en liten visit på jobbet. När Hollysen hade sovit middag gick vi en sväng till skogen, och lekte vid bäcken. Sen hem, äta och sen iväg på utvecklingssamtal på dagis. Avrundade kvällen med pusselbyggande och ett välbehövligt choklad. Det va' ljuvligt! :)

Nu e' de stora barnen på skola/dagis, och Holly sover ännu. Ska väcka henne vid 09 ungefär, sen blir det massa mys och lek.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0