Finally

Då har vi äntligen fått hem vagnen. Inte tack vare DHL, givetvis, utan tack vare älskling. Paketet låg först i Jönköping i typ 3 dagar, felsorterat, sen hamnade det till sist i O-hamn, där det lastades för leverans tidigt igår fm. Och sen då..? Vad hände..? Just det, ingenting! Hela fm gick jag och väntade på den där gula lastbilen. Mer och mer irriterad. Så när Johan hade slutat igår körde han bort till DHL, och hämtade paketet, som såklart fortfarande bara låg just där. Bra service DHL! Ett paket som ni hade kunnat leverera på 24 timmar fick vi nu inte förrän efter 5 dagar. Och hade Johan inte hämtat det så hade vi kanske inte fått det idag heller.

Vagnen e' skitsnygg, och verkar smidig. För att va' så stor..hehe. Man kan inte direkt jämföra den med vår förra syskonvagn (Emmaljunga Twin Cerox), så vi valde nog rätt :) Nu vill man bara ut och provköra den på riktigt!

Onsdag idag, vilket betyder gympa för stora tjejen. Vi har ätit frukost och klätt oss, och nu ska vi strax fixa resten. Va' trött idag med, men gick iaf upp lite tidigare än igår :) Vaknade vid 03 inatt, och va' ganska förvirrad. Visste inte om Hälge hade väckt mig eller inte, så till sist va' jag tvungen att gå upp och släppa ut honom. Jag va' ju ändå kissnödig, så det kvittade ju :)

Nähä, dax att fixa det sista innan vi ska traska iväg. Solen skiiiiner idag oxå! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0