FREEEEEEEDAG!

Idag lyser solen med sin frånvaro. Men det gör inget. Hela veckan har varit helt underbar, så vi får va' nöjda iaf. Dessutom e' det ju fredag! :) Elliot e' hemma från dagis. Han har ont i halsen säger han, men vi hoppas på att det bara e' "morgonont". Han myser i soffan framför tv:n just nu.

Johan lämnade Elida idag, så jag har inte varit utanför dörren sen kl.04.45. Blev då väckt av Tandie, inte Hälge! Katten låg och sov så sött i soffan, men jag slängde ut honom. Annars hade han väl kommit på att han skulle ut när jag somnat om. Undrar varför han inte väckte mig runt 4, som han alltid gör..

Holly sover såklart. Tänkte dammsuga och fixa disken innan jag väcker henne. Det blir nog en mysig innedag, om det inte spricker upp i em. Då tar vi oss nog en tur till skogen. Gick hela rundan igår oxå, och det va' ljuvligt. Solen värmde så skönt. Vi stannade på halva vägen, som vanligt, och hade lite fruktstund. Myyys!

Igår tappade Elida förresten sin andra tand! Stora tjejen! Första tanden tappade hon i skolan, och lyckades ändå få den med sig hem. Igår tappade hon tanden i trädgården, men även då fick hon tag på den. Tänk va' dessa åren har gått fort. Minns det som igår när jag kom hem från BB med mitt lilla knyte. Och det e' snart 7 år sen!


Bild från gårdagen :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0