Godmorgon lördag!

Vilken härlig dag! Eller inte.. Det småregnar, värmen saknas i luften och älskling jobbar. Trist läge helt enkelt. Men vad göra..? Vi får helt enkelt göra det bästa av dagen iaf. Kidsen sover och jag har precis fått i mig en härlig frukost. Te smakar mkt bättre när man fryser lite, vilket jag gör idag. Har fortfaranade ont i min hals, och nu snorar jag dessutom en massa. Men men, det går väl över.

Ska väcka lillsessan nu, sen får vi c vad vi ska hitta på. Mammas flicka älskar när jag dammsuger, så efter frukosten ska vi nog roa oss med just det. Torkade av alla golven igår, så idag tar vi det lite slappt. Tvätta måste vi oxå göra. Men det e' ju inget ovanligt i detta huset :) Sen ska all rentvätt vikas och hängas in. Jippie! Känns som att vi har att göra, så det behöver jag ju inte fundera på längre.

Hoppas att älskling inte behöver jobba hela dagen. Saknar honom ju..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0