Lugn

Efter en stressig morgon följde en inte alls stressig fm och nu em. Solen skiner, fåglarna kvittrar, lillan sover och jag har precis tagit ut kladdkakan ur ugnen. Den ska vi alldeles strax smaska på. Det e' ju faktiskt tisdag idag :)

Har fått gjort en hel del idag, så som tex rensat hela hallen på alla tjocka kläder. Väck med dem bara! Jag vill inte c en enda overall eller halsduk längre! Halva Hollys vagn va' full av mössor, vantar osv. Det e' visst jäkligt bekvämt att lägga av sig kläderna där när man kommer in, för både barn och vuxna. Men nu e' den tom, så man faktiskt ser att det e' en vagn. Tadaaa!

Har väntat på jäkla DHL hela fm. Ingen gul lastbil så långt ögat kan nå, trots att jag blivit lovad hemleverans idag, efter all jäkla försening. Och när jag söker på kollit så står det klart och tydligt att paketen e' utlastade för leverans. Hmm.. Sur blir man..

Fick till en riktigt god lunch idag, trots att jag inte hade en aning om vad vi skulle äta. Det blev köttfärsgryta med morötter och bacon, som vi åt med ris. När Holly hade renskrapat hela sin tallrik med skeden ville hon ha en laddning till. Det kallar jag bra betyg :)

Vi ska gå till skogen när lillsessan har vaknat. Igår träffade vi på en liten ekorre på slingan. Så himla söt, men den fick bråttom när vår ena kisemis blev lite för närgången :) Bjuder på en bild av den :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0