Morgonpigg

Man kan ju fråga sig varför jag sitter här, när resten av familjen sover sött. Jag vaknade redan innan 07, och kände att jag varken ville eller kunde sova mer. Hälge har inte legat och sovit i soffan inatt, och dörren till vardagsrummet har varit stängd, så han har inte kunnat väcka mig inatt. Kanske just därför som jag kände mig utvilad idag, när sömnen inte blivit störd.

Johan ska jobba idag. Skitkul. Helg ska ju va' helg, och det känns inte som helg när han måste dra iväg. Men men, vi får roa oss iaf.

Igår blev det 2 rundor i skogen, för min del. Först gick jag, barnen och Tandie hela slingan. När vi hade ätit tog jag och Laban oss en runda till, för Johan va' ju sååå trött efter att ha jobbat hela dagen. Under Bolibompa sov han sött på soffan, och vaknade inte till förrän alla barnen va' lagda. Lägligt va'..? Ikväll när han kommer hem från jobbet borde jag egentligen stå påklädd och redo att gå iväg. "Jag sticker nu. Fixar du mat till barnen..?" Haha!

Kommentarer:
Postat av: M agda

Conny jobbar i kväll, du kan komma till mej när Johan kommer hem :)

2010-04-17 @ 08:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0