Paus

Oj, va' denna dagen har gått fort hittills! Men det e' väl så när man har att göra precis hela tiden. Vädret e' inte det bästa idag, men vi håller tummarna att vi slipper regn, och drar till skogen iaf.

Blev så sugen på nybakta frallor imorse, så jag och Holly stack till affären och köpte jäst. När vi kom hem igen va' jag inte längre sugen på att baka, så den där jästen får nog vila sig tills imorgon istället :) Fm bestod av dammsugning, disk, tvätt och vikning av rentvätt. Jättekul, verkligen. Det roligaste e' ju att det kommer mer rentvätt som ska vikas när man precis e' färdig med förra högen.

Till lunch åt vi kokt korv, köttbullar och potatismos. Mkt gott, tyckte vi allihop :) Sen fick tröttis-Holly gå och nanna kudden. Ska ta upp henne vid kl.15 ungefär. Nu slappar jag bara, men ska strax ge mig på nästa tvätthög. Det e' iaf kul att vika och göra iordning lillebrors kläder. Myspys och terapi liksom :) Man försöker förbereda sig inför vad som komma skall, även om det e' svårt. Det känns fortfarande overkligt, trots att bebiskläderna ligger i högar på sängen och vagnen står redo i vårt vardagsrum. Man fattar nog inte förrän han verkligen e' hos oss.

Innan vi ska gå till skogen så ska vi göra en massa små chokladbollar. Lördagsmys ju. Och jag e' sjuuukt sugen på choooklad!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0