Slappa söndag

Idag sov jag länge. Inte förrän 09.30 lämnade jag värmen i min sköna säng, och gick upp för att väcka alla. Elida va' redan vaken, men både lillsessan och prinsen sov sött. Härliga söndag! Bara solen och värmen som saknas!

Har fått i oss frukost och nu bakar älskling bullar. Jag ska ta mig ett varv med dammsugaren och fixa lite med tvätten, sen ska vi rensa i garderoben i hallen uppe. Måste få lite ordning bland alla handdukar och sängkläder. Just nu e' det katastrof därinne! Igårkväll rensade jag iaf i Hollys garderob. Det e' där vi förvarar alla kläder som barnen växt ifrån. Fick fram lite bebiskläder, som jag nu tvättar för fullt. Det känns skumt att stå och vika sådana pytteplagg igen. Det e' ju liksom liiite skillnad mellan Hollys kläder i strl 86 och lillpluttens i strl 50-56 :)

Nähä, dax att kila vidare. Hoppas att dagen blir toppen för er alla!

 


Lillebrors vagnmobil :)


 

 


Lillebrors sängmobil :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0