Slut på hockeyn

Sitter här i min ensamhet. Väntar på att Johan ska komma hem. Han har varit på hockey ikväll, vilket betyder att vi knappt sett röken av honom idag. Trist, men ikväll va' det iaf sista hemmamatchen för denna säsongen. Och de vann, minsann. Om ngn där ute bryr sig :)

Har haft en bra dag. Vaknade upp till solsken, men solen försvann i takt med att jag städade mitt hus. Konstigt att man kan lyckas med att städa bort sol och värme. Vi trotsade dock det mulna, och drog till skogen iaf. Packade med oss lite fika. Det va' ingen direkt värme ute, men vi klädde på oss varmt och fick oss en härlig runda iaf. Satsar på en ny runda imorgon. Det börjar bli rutin för oss :)

Idag fick jag hem lillebrors sängmobil och vagnmobil. Pingu blev det. Sötaste! E' jättenöjd över valet. Och vår vagn e' på väg. Den har anlänt till Sverige, så på måndag eller tisdag borde den komma hit. Längtar!

Nähä, nu ska jag fixa lite med tvätten, sen blir det nog en kopp te.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0