Tjohej!

Slarv med bloggen, I know. Har inte haft ngn skrivlust, och inte heller ngt spec att berätta. Dagarna rullar på, i vanlig ordning. Just nu njuter vi av påsklov, och det e' underbart. Vi tar sovmorgon varje dag, myser i trädgården, går slingan i skogen.. Jepps, en hel del hinner vi med om dagarna. E' så himla nöjd över våra rutiner. Allt funkar bara så jäkla bra. Trots tre barn med tre olika viljor får vi allt att gå runt. Och då menar jag förstås JAG. Det e' ju jag som e' hemma. I veckorna e' ju Johan bara med på kvällarna. Han kör till jobbet innan barnen har vaknat, och kommer hem lagom tills det e' dax att äta. Tur det e' helg emellanåt :)

Nu ska jag ut och kissa hundarna, sen blir det sängen och boken. Senaste tillskottet e' kanonbra och spännande, men den berättar jag om en annan dag :)

 

Våra fina påskägg :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0