Tröttis

Jag verkligen avskyr stressiga morgnar. Ändå så blir denna just en sådan. Jag orkade verkligen inte gå upp när alarmet började tjuta kl.06.30. Jag orkade verkligen inte gå upp när det tjöt 10 minuter senare. Jag stängde av alarmet helt när det tjöt 06.50. Kl.07.04 tvingade jag mig själv att gå upp. Frukosten e' avklarad, barnen e' klädda, Bara toalettbestyr kvar, men det räcker. Om 20 minuter måste vi gå härifrån. Alltså borde inte jag sitta här och blogga, men jag orkar inte förflytta mig härifrån heller. Jäkla förkylning!

Idag kanske äntligen våran vagn kommer, efter att ha blivit felsorterad 2 ggr, och skickad till Jönköping, för att sen ligga kvar där i flera dagar. Tack så mkt DHL!

Nähä, dax att stressa vidare. Men solen skiner iaf :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0