Vecka 36

Ny vecka. Både i graviditetskalendern och för mina stora barn. Vi började dagen redan innan 07, då jag stod vid deras sängar och försökte få solstrålarna att stiga upp. Inte det lättaste, det kan jag lova! Men till sist gick de upp iaf, hur trötta som helst. Vi har nyss ätit frukost och ska ge oss på tandborstningen alldeles strax. Det e' bara sååå skönt att sitta här i köket och slappa, medans solen letar sig in genom fönstret och nästan får mig att svettas. Underbara sol!

Idag ska vi till bm, eller jag iaf. Ska inte va' där förrän i em, så hela familjen åker givetvis in till stan. Dock ska nog Johan och kidsen besöka lekparken under tiden, eftersom jag ska in till läkaren oxå. Inget allvarligt, utan hon ska bara skriva lite i min journal. Tex så får jag inte bli hemskickad från förlossningen, eftersom mina förlossningar inte precis drar ut på tiden. Jag har även fått en förfrågan om jag vill bli igångsatt, så jag slipper den här oron att vi kanske inte kommer att hinna in. Men det vill jag inte. Nåja, vi ska prata lite iaf, så får vi c hur det blir.

Måste dra upp Hollysen nu vid 08, så hon kan sova middag vid 12 istället för vid 13. Ibland får man trixa lite :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0