Fredag!

Yes, äntligen fredag! Iofs så ska Johan jobba i helgen, men det e' ändå ngt spec med fredagar. Fredagar e' utan tvekan den bästa dagen på hela veckan!

Igår hade vi en mysig dag. Hela fm tillbringade jag och barnen ute i trädgården. Vi tom lunchade ute på altanen. Myyys! På kvällen drog vi till Marie, för att fira Magda som fyllt 30 år. Hurra hurra! Blomma fick hon, och kladdkakor hade jag bakat. Bättre blir det inte, kan jag tycka ;) Kom hem alldeles för sent, men Holly somnade bums och sover än. Henne verkar man inte kunna rubba :)

De två senaste dagarna har älskling jobbat till typ 8 på kvällen. Väldigt kul, eller inte. Hoppas det blir en fin födelsedagspresent åt mig i september, efter alla dessa övertidstimmar ;)

Vad händer idag då..? Jo, nu ska jag röja lite i köket, dammsuga och sen väcka mina barn (de tre stora). Sen ska vi traska upp till affären och köpa toapapper. Intressant..? :) I em kanske vi får finbesök. *hoppas*

Nähä, dax att göra lite nytta!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0