Godmorgon!

Sitter här i lugn och ro och äter min frukost. Alla barnen sover, men jag hoppas att lille Leon vaknar snart :) Det regnar ute, men det gör mig inget. Ska bli mysigt med en innedag faktiskt. Lite städ, lite plock och lite tvätt behövs!

Igår va' vi på Ikea. Det blev en hel del inhandlat. Både saker som stod på lappen och saker som inte fanns med på lappen. Som vanligt alltså :) Ny säng blev det, men inte den vi först hade tänkt oss. Den kändes alldeles för stor i vårt lilla sovrum, så det blev en säng utan gavel i fotändan. Det blev mkt luftigt och bra. Vi e' nöjda.

På hemvägen körde vi inom Maxi, och handlade lördagsgodis. Jag har massor kvar! Sen jag började med att bara äta godis på lördagar, kan jag inte få i mig särskilt mkt. Ögonen e' sugna, men magen säger ifrån. Har inte dragit ner på godiset pga vikten, om ngn trodde det. Jag tänker på tänderna, eftersom jag bet sönder en tand för några veckor sen. Vikten fortsätter att dala nedåt. För ngn dag sen vägde jag exakt 55 kilo. Hade blivit supernöjd om jag hade fått stanna där, men vet att det inte kommer att bli så. 50 kilo vill min kropp väga, så det e' bara att c glad ut iaf.

Johan ska jobba idag. Så himla trist! Hoppas att han inte behöver jobba alltför länge.

Dax att plocka lite, innan det e' dax att väcka 3 av sjusovarna :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0