Hoddy

Sitter här i mitt lugn, som vanligt. Va' uppe en sväng vid 6 med hundarna, sen somnade jag om och vaknade vid 08. Barnen sover sött och Johan jobbar. Det e' en fm som alla andra :)

Igår bakade jag lite inför lördag. Det e' ju dopdax då. Ska baka lite idag oxå. Har dock inte bestämt vad jag ska göra än. Får väl kika lite i min kakbok, under kategorin "busenkelt"..haha!

Holly e' för söt! Hon har börjat kalla sig själv för "Oddy". Men igårkväll avancerade hon, så nu säger hon "Hoddy" istället. Tihi, min duktiga tjej!

Funderar på om jag ska börja väcka kidsen en halvtimme tidigare varje dag nu. Alltså 08.30 imorgon, 08 på lördag, 07.30 på söndag, och sen 07 resterande dagar. Bara för att försöka få fram lite nya morgonrutiner inför skolstarten på tisdag. Vi har ju haft det alldeles för bra detta sommarlov. Sovmorgon varje dag och film och mys varje kväll. Men så ska det va' när man e' ledig :)

Nu ska jag ta tag i disken, för om en halvtimme ska här väckas barn :)

 

 


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0