Pigg!

Godmorgon! Det e' inte klokt va' pigg jag e'. Jag sover så jäkla skönt på nätterna. Vaknade redan innan kl.07, helt klarvaken. Bara att gå upp då. Har precis matat min lille grabb, och nu sover han igen. Tröttisen. Ska strax väcka de andra tre sjusovarna.

Idag ska jag till kyrkan och träffa prästen. Hoppas verkligen att det inte regnar då! Det e' så mulet och trist. Fryser bara jag tittar ut. Visst älskar jag hösten, med alla dess färger, men jag hade velat ha sommar liiite längre. Tiden bara springer ifrån mig. Barnen växer och själv blir man inte heller yngre. Om drygt en månad nollar jag. Kan inte fatta att jag faktiskt fyller 30. Känner mig ju fortfarande som typ 22. Fast det viktigaste e' ju hur man känner sig :)

Igår em hade vi superfint väder. Vi va' ute i trädgården i flera timmar. Har kommit på att det går alldeles utmärkt att amma i hängmattan. Det höll lille Leon med om :)

Igårkväll bakade Johan bullar. Det va' mkt gott :)

Gårdagens bästa, av Holly:

Fia: "Vad vill du ha till frukost Holly..?"
Holly: "Matta!" (macka)

Sötnosan :)

Nä, dax för denna dagen att börja kanske. Och det gör den ju inte utan hjälp av mina godingar :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0