Störigt!

Vaknade tidigt idag. Redan kl.06.30 slog jag upp ögonen. Gick ut och kissade vovvsarna, sen kröp jag ner i sängen igen. Men sova kunde jag inte. Låg och vred och vände på mig i typ 10 min, sen gav jag upp. Känns ju jättekul att vakna sååå tidigt när alla barnen sover. Men men, nu har jag fått i mig en rejäl frukost. Väntar på att lille Leon ska vakna, sen drar dagen igång vid 09, när de andra 3 ska upp :)

Igår hade vi kanon väder. Vi va' ute nästan hela fm och em. Johan kom hem tidigt, för Elliot skulle till tandläkaren kl.14.30. Han hade varit jätteduktig! Hans två framtänder där nere va' lite lösa, sa tandläkaren. Kan inte va' så mkt, för jag har inte märkt ngt då jag borstat hans tänder. Vi får väl c när de ramlar av :)

När grabbarna kom hem från stan samlade vi ihop alla äpplen som ramlat ner. Sen skulle Johan klippa häcken. Först skulle han klippa gräsmattan, precis invid häcken. Det va' ingen bra idé. Han körde nämligen över ett getingbo, och blev stucken 2 ggr! Stackarn! Men tur i oturen att det inte va' ngn av barnen som blev stuckna iaf. Kan ju säga att han inte klippte vare sig gräs eller häck efter den upplevelsen :)

Idag har vi inget spec planerat. Vi ska bara mysa och njuta av den lilla tid som det e' kvar av sommarlovet.

Nu: Disken!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0