Tid och lust

Nu va' det ett tag sen jag skrev ngt sist. Men ni vet, det blir så ibland. Jag har ju lite andra viktigare saker att ta hänsyn till. Och den där skrivarlusten infinner sig inte bara för att jag har en stund över. Jag skriver aldrig när jag inte känner för det. Då blir det bara bajs och pannkaka av alltihop. Så det så.

Förra veckan va' iaf helt underbar. Jenny, Glenn och deras barn va' här från måndag till fredag. På onsdagen åkte vi till Astrid Lindgrens värld, och det va' poppis, trots att det va' tredje gången mina barn va' där i år :) Mkt bus och lek och en jäkla massa folk överallt. Vi valde verkligen rätt dag..haha! På kvällen va' vi helt slut! Men det va' det värt :)

 

På torsdagkväll åkte Johan och Glenn iväg på grabbutflykt, så då va' jag och jenny ensamma med alla våra barn. Hade en riktigt mysig kväll! Tänk om man kunde haft det så varje dag! Det blev fredag väldans fort :( Hoppas att vi snart cs igen, kära vänner!

 

Jag har varit duktig minsann, och bokat in Leons dop. Jag va' lite småstressad, eftersom jag va' ute i sista minuten, som vanligt. Ville ju ha hans dop när han e' 3 månader, precis som de andra barnen har varit. Men det va' inga som helst problem. Nu väntar jag bara på att inbjudningskorten ska ramla ner i brevlådan, så jag kan skicka iväg dem :)

 

Nähä, nu ska jag fixa lite här hemma, innan barnen vaknar. Har lite att göra idag :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0