Tidig lördag

Jaha, då sitter jag här igen. Hela familjen Andersson sover, utom jag då. Varför vaknar jag så tidigt..??? Idag försökte jag inte ens somna om igen. Lönt att slösa tid på att ligga i sängen och vrida på sig. Bättre att gå upp och göra nån nytta istället.

Hade en fin dag igår, med mina sötisar. Mkt lek ute blev det. Jag plockade upp ännu fler äpplen, som ramlat ner under natten. Räfsade löv på baksidan oxå. Det va' svettigt! Svettades ännu mer när jag tänkte på getingboet som e' precis bakom häcken vid äppelträdet. Men jag slapp dessa bevingade monster. 

Igårkväll åkte vi och badade. Jag badade dock inte, badkruka som man e' :) Vi hade med oss Laban, och han badade en massa. Kul att han gillar vatten :)

Idag blir det kalas för Mican som fyller 20. Tänk, när jag och Johan blev tillsammans så va' hon 5 år. Sjukt när man tänker efter..hehe. Tiden går fort.

Nä nu ska jag ta hand om disken. Det e' lika bra, så kan jag slappa i soffan sen, och vänta på att lillemannen ska vakna :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0