4 dagar kvar!

Blir bara en liten snabbis här (men hur lät det då, haha!), för jag måste strax väcka mina små hjärtan. Elida ska nämligen till ögonläkaren idag, så vi drar till V-vik med hela familjen. Mamma hänger oxå med. Hon har aldrig varit i V-vik (inte för att det e' sååå kul där :), så hon tyckte att det skulle va' roligt. Älskling och Elida hänger på sjukhuset ett tag, och då går vi andra på stan. Det tar typ 1,5 timme hos ögonläkaren, och hur roligt e' det för de andra 3 barnen liksom..? Tänkte c om jag hittar ngn mer julklapp.

Igår va' vi effektiva. Pepparkakshus, lussebullar och vit ischoklad gjordes. Yum yum! I veckan blir det pepparkaksbak. Mys!

Nä nu måste jag packa väska, väcka barn, fixa frukost åt dem osv. Väcka Johan kanske jag oxå borde göra :)

Bye bye!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0