6 dagar kvar!

Äntligen helg! Och då syftar jag givetvis på en ledig helg, för oss allihop. Älskling jobbar inte denna helgen, vilket e' härligt, underbart!

Igårkväll va' det hockeydax, och Elida följde med. Jag och de tre minsta hade fredagsmys med mamma. Vi åt chips och kollade på Idol :) Efter hockeyn lämnade Johan Elida hos farmorn och farfarn, och där har hon sovit inatt. Mkt ovant för mamman, ska jag säga er! Det kändes väldigt lustigt att inte ha alla barnen hemma på natten, och imorse va' det väldans tomt vid frukostbordet. Ska aldrig mera önska att svärföräldrarna ska ta barnen oftare, för det har verkligen fattats ngt i mitt hjärta ända sen hon åkte.

Snart ska älskling hämta hem Elida igen. Åhh, jag längtar! Kommer aldrig att bli en mamma som lämnar bort sina barn i tid och otid, för jag vet att hos mig har de det allra bäst! <3 Men man måste nog få sig en sån här liten tankeställare ibland. Nu vet jag ju att mitt liv e' det allra bästa, och att jag e' otroligt lyckligt lottad! Älskade barn, jag lever ju för att få vara er mamma!

Ikväll blir det nog lussebullsbak med barnen. Och gooodis ska vi äta, och bara mysa. Precis som man ska på helgen.

Älskling jobbar nere i källaren, i sitt lilla rum. Jag har städat och tvättar för fullt. Ska ta och vika rentvätten, som jag precis har burit upp från tvättstugan. Och lillsessan ska i säng, och sova nån timme. Det behöver hon :)

Nu ska jag gå vidare i mitt lilla liv :)

En underbart söt lillsessa! <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0