9 dagar kvar!

Idag e' det den 1:a december. För 2 år sen gick vi i väntans tider. Då väntade vi på våran lillsessa. Våran Holly. Våran dramaqueen, som verkligen fick en snabbstart här i livet. Det e' sjukt att tiden går så fort. Hon e' verkligen stor nu. Bubblar på hela dagarna, och kan så himla mkt. Hon "ammar" sina dockor, rapar dem och e' galet förtjust i  Musse Pigg. En sessa med attityd e' hon, och blir totalt vansinnig om hon inte får som hon vill. Detta känns igen sen Elida va' liten, då hon va' precis likadan. Fullständigt namn på damen e' Holly Beata Dagny Enigma, men hon går oftast under namnet lillsessan eller Hollysen. Älskade unge!

 

Vi har enorma mängder med snö här på landet. Det har snöat hur mkt som helst, på bara en vecka. Helt sjukt! Kidsen älskar det, men mamman e' väl inte så där jätteglad. Kan nämligen inte komma ut med min vagn i detta väder, så jag e' typ insnöad. Det känns så iaf. Kan ju inte lägga lille Leon i en pulka och gå iväg precis. Och jag vågar inte ha honom i bärselen, ifall jag halkar. Så vi myser mest inne, och tar oss pulkaturer när älskling kommit hem från jobbet :)


Skäms nästan över mig själv, hur jag känt mig avundsjuk på andra. Att andra får så mkt hjälp och stöd av mor- och farföräldrar. Att andra har så lätt att få barnvakt, och lätt kan åka iväg utan sina barn när de ska ngt. Men egentligen så borde jag va' tacksam. Tacksam över att jag istället får all denna tid med mina underbara barn. För egentligen så skulle jag ju inte vilja va' ifrån er en endaste sekund!

 



Ni gör mig hel! <3

 

 

 


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0