Kvällsro

Sitter här i mitt lilla kök, och njuter av lugnet. Lade precis ner sötaste Leon i spjälisen, efter att ha myst i soffan en bra stund. Han sover så sött, min älskade lilla unge. De andra tre älsklingarna sussar oxå, och den största älsklingen håller på nere i källaren. Vilken duktig karl jag har, som gör om ett källarrum till ett vanligt rum. Fint blir det minsann, och bilder kommer när allt e' klart. Det tar lite tid bara, eftersom Johan jobbar heltid, och jag e' ingen hejare på sån't där. Men då har han ju iaf lite sysselsättning när han e' ledig..tihi.

Idag har Johan jobbat hela dagen, så jag och kidsen har fått roa oss själva. Städ, tvätt och disk fixades redan under fm, så efter lunchen kunde vi mysa och leka en massa. Ett långt samtal med bästa Jenny hanns oxå med. Mys! Hade velat bo närmre min stjärna! Det e' så skönt med ngn som man har känt sen man va' liten, som man verkligen kan lita på. Det finns nog inget som hon inte vet om mig :)

Nu kom maken upp från källaren, så jag avrundar här. Boken och sängen lockar, men även soffan och tv:n. Vi får väl c var jag hamnar :)

Bjuder på en bild, av min sötaste, lilla Leon! <3


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0