Sista dagen

Imorse stressade jag nog för sista gången denna terminen. Först väckte jag de stora barnen, fixade frukost, fruktburken osv. Sen gjorde jag mannagrynsgröt åt lillsessan, innan jag väckte henne. Sist av alla väcktes lille Leon. Stackarn va' såååå trött, och det gjorde verkligen ont i mammahjärtat när jag va' tvungen att dra upp honom ur sängen, byta blöjan, på med overallen, ner med honom i vagnen och rusa iväg. Men men, han va' go och glad iaf :)

Väl hemma igen plockade jag undan en massa, bäddade sängar, diskade.. Sitter nu här med en tallrik yoghurt, och laddar inför dammsugningen. Sen ska vi baka ngt kul. Vet bara inte vad ännu :)

Nu måste jag pysa, för Hollysen bara tjatar på mig hela tiden :) Inte lätt att säga till en 2-åring att hon ska vänta. Vänta finns inte i hennes värld :) Bilder från kalaset kommer sen, när jag hinner :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0