2010

Nytt år, nya möjligheter, nya mirakel.. Tänk så fort ett år går. Jag minns fortfarande Hollys första nyårsafton, hur hon sov sig igenom alla raketer, liksom hon gjorde inatt :)

Nyår firades inte på ngt särskilt sätt. Det e' en dag som alla andra. Först jobbade jag mellan 16-21. Gjorde mig dock lite iordning, med fina kläder och lite smink :) När jag kom hem blev det mys i soffan. Vi kollade på några avsnitt av Hell's Kitchen. Vid tolvslaget stod vi uppe på balkongen (jag, Johan och de stora barnen), och såg på när alla idioter (ursäkta) sköt iväg såväl pengar som föroreningar. Laban brydde sig inte ett dugg om raketerna. Skönt det! :)

Idag har vi haft en lugn och skön dag. Jag sov till 09.30, väckte Hollysen vid 10, sen vaknade de andra barnen strax efter 10.30. Klart att man får sova länge en sån här dag :) Efter frukosten blev det en långrunda med Marie och Laban. Det va' halt som tusan och kallt, men gud så härligt! Ska ta oss en runda imorgon med. Fast då blir det fika efteråt :) Johan har bakat kanelbullar och vaniljbullar nu ikväll, så det ska bli gott!

Brorsan e' här, så han och Johan spelar. Ska ta och klå dem i lite bowling strax :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0