Dagarna går

Ännu en dag går mot sitt slut. Det blir mörkt så himla tidigt, och då känns dagarna kortare än vad de egentligen e'. Men nu går vi mot ljusare tider. Vi lämnar snart det mörka bakom oss. Åhh, vad jag vill ha sommar nu! :)

Har haft en bra dag. Fått gjort mkt. I fm diskade jag, dammsög och tvättade. Strax efter kl.13 kom Marie hit. Vi tog med oss vovvsarna på en härlig långrunda. Under tiden bakade Johan chokladkaka med chokladglasyr. Igår bakade han ju vaniljbullar och kanelbullar, så det blev en härlig fika efter promenixen :)

Ikväll har brorsan varit här, och det e' han fortfarande. Han och Johan har spelat en massa, både på wiiet och på PS3:an. Jag har mest tittat på :) Pappa och co kom inte idag, så de kommer imorgon istället. Blir både kul och tråkigt. Tråkigt med tanke på att Erik kommer att följa med dem hem, för att på måndag åka vidare hem till Trellehulla :(

Nä nu ska jag gå och umgås lite med min bror, sen blir det kanske en film. Imorgon fm väntar ännu en promenad med Marie. Skönt och verkligen välbehövligt! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0