Mitt i natten

Och här sitter jag. Lite trött faktiskt, men tror nog att sängen får vänta en stund till.

Så, vad har vi roat oss med idag då..? Klockan ringde prick 08. Fast då hade jag redan varit uppe 3 timmar tidigare, med kissnödiga hundar. Lovely. Masade mig upp iaf. Slappade, tog mig en långfrukost, sen kom stora sessan ner strax efter kl.9. Hollysen och Elliot fick jag väcka vid halv 10. Sömntutor :)

Fm bestod av städning. Dammsuga golv och därefter torka golv, samt röja i köket och i de stora barnens rum. Phu! Det sistnämnda va' ingen barnlek precis. Elida hade en kompis med sig hem efter skolan igår, så det va' just den där barnleken som frammanade kaoset. Oh my, att två barn kan stöka till det så illa.

Efter städningen tog jag mig en lång promenad med Marie. Laban hängde självklart med. Han hade lätt kunnat ploga alla gator i lilla K-dala :) Väl hemma igen hade Johan gett kidsen lunch och sen nattat Holly. Slängde mig då på sängen med min bok, och slumrade nog till en stund..hehe.

Ikväll har vi bara myst. När kidsen hade somnat plockade vi fram godis, chips och dipp. Kollade på en fin film. Stardust heter den. Konstigt att jag missat att c den förut. Den va' riktigt bra :)

Nu spelar Johan en stund och jag gör ingenting alls. Ska kika till tvätten, sen blir det nog sängen och boken.

Natti!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0