Ooops!

Jaja, slarv igen. Jag vet. Har haft fullt upp, och inte så mkt att skriva om heller. Jobbade 7-16 tisdag, onsdag och torsdag. Idag e' jag ledig. Sååå skönt! Ska inte jobba i helgen heller. Men nästa vecka ska jag jobba fredagkväll iaf, sen får vi c om det blir mer.

De stora barnen har börjat i skolan/dagis idag. Första dagen efter ett härligt jullov. Det va' verkligen lite konstigt (och jobbigt) att gå upp kl.07 imorse, få iordning 2 barn och sen komma i tid till respektive inlämningsplats :) Men det gick! Tur att maken e' hemma och att lilltösen sover länge om morgnarna :)

Vi har nyss ätit frukost. Johan pulsade upp till affären och köpte nybakat franskbröd. Gottigt! Medans han va' där väckte jag Hollysen. Hon sov såklart,  trots att klockan nästan va' halv tio. Sömntutan :) Nu e' hon pigg och glad, men det tog ett tag :) Busar runt för fullt. Hon e' så stolt över sig själv när hon reser sig upp mitt på golvet, utan att hålla i sig någonstans. Malligt står hon sen där och flinar åt mig, sen tar hon några steg. Ibland många, ibland få. Hon e' så duktig så min tös! :)

Nähä, nu ska jag vika lite tvätt. Om en timme ska Ellioten hämtas hem från dagis. Hoppas att han har haft det superskoj med alla kompisarna!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0