Slipskit

Dagen börjar att gå mot sitt slut. Har fått gjort en hel del, och då brukar ju tiden gå fort som bara den. Har slipat i hallen idag. Ska bara ta lite för hand oxå, sen e' det klart för målning och tapetsering. Ska ha en fondvägg och enfärgade väggar på resten. Vad det blir för fond har vi inte bestämt ännu. Usch, jag hatar verkligen slipdamm. Man har det ju överallt, inte bara där man slipar. Det fanns damm i köket, i hallen uppe men oxå i min stackars näsa. Snöt vitt efteråt. Fy fasiken.

Efter slipningen drog vi bort till mamma och fikade. Kladdkaka och kanelbullar bjöds det på. Namnam! :) Hon hade köpt en lysande nalle åt Hollysen. Den gillades väldigt mkt. De stora barnen skulle få varsin sak en annan dag. Elliot ville ha en monsterbil sa han..tihi.

Nu ska barnen nattas, sen blir det soffläge för mamman och pappan. Köpte inget godis när vi handlade förut, och nu ångrar jag ju mig såklart :( Ska jag va' så desperat och bege mig upp till affären igen..? Choooklad!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0