Tålamod!

Överlevde lämningen. Men det va' precis. Elliot tjöt och tjurade hela vägen. Suck. Va' roligt det e', NOT! Mitt tålamod stannade visst hemma idag, så när jag lämnat Elliot på dagis skyndade jag mig hem för att leta reda på det. Nu känns det ngt bättre, efter massa hett te, mackor och knäcke. Vet att jag kommer va' en superbra mamma när jag hämtar barn sen <3 Oh my, vilka prövningar barnen kan utsätta en för ibland :)

Natten va' knäpp. Gick upp tidigt igårmorse, sen somnade jag med boken över ansiktet (nästan) 21.20 på kvällen. Inte bra. Inte bra alls. Vaknade efter 3 timmar, skitpigg. Helvete. Somnade nog inte förrän strax innan kl.03 igen, sen ringde det underbara alarmet 06.30. Jippie! Bråk och trots och kaos en morgon som denna va' bara för mkt. Men men, nu e' jag laddad på nytt.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0