Tisdag

Kollar på Bolibompa med de stora barnen. De har ätit frukost och klätt på sig, så nu väntar vi bara på att klockan ska bli lite mer, så vi kan ta på oss ytterkläderna och traska iväg.

E' ganska trött idag. Kom i säng alldeles för sent inatt. Fastnade vid mitt pussel, och då e' det banne mig inte lätt att slita sig. Ska bygga lite under frukosten sen, när jag kommer tebax in från kylan :)

I em ska vi till BVC med Holly. Känns som det va' evigheter sen vi va' där sist, och det e' det ju. Mer än 3 månader sen. Ska bli kul att c hur mkt hon växt, fast jag vet ju att hon växt som tusan. Min stora tjej! :) Igår va' lillsessan jättemallig. Förut tog hon lite steg hit och dit, för att ta sig någonstans. Som när hon tex stod vid soffan, då tog hon några steg bort till fotpallen, eller till tv:n. Igårkväll verkade hon gå bara för att de va' så himla kul. Hon reste sig upp, mitt på golvet, och bara gick runt, med ett stort smile på läpparna. När hon satte sig ner så ställde hon sig genast upp igen, och så gick hon lite till. Det börjar släppa minsann :) Men inte räknar jag det som att hon kan gå, utan hon tränar fortfarande. Det har hon tid med, för hon ska gå hela livet sen.

Nähä, nu ska jag ta fram ytterkläder här. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0