Trött!

Det har varit en lång dag. Klockan ringde 05.30, men jag orkade inte gå upp förrän typ 20 min senare :) Kl.07 väntade jobbet, och där har jag alltså befunnit mig ända tills kl.16 i em. Det har varit fullt ös hela dagen, så jag va' ganska trött när jag äntligen kunde kliva över min tröskel här hemma. Möttes av en härlig doft från köket. Duktiga älsklingen hade lagat till söndagsstek och hasselbackspotatis. Yummie! :)

Har inte gjort så mkt sen jag kom hem. Slappat lite och myst med mina fina ungar <3 De sover sen några timmar tebax, och jag tänkte slänga mig i sängen oxå nu. Har legat på soffan ett tag. Läst min bok och knaprat knäcke, samt druckit te. Fast oroa er inte, jag tryckte i mig en semla först..hehe. Choklad har jag i skåpet, men e' inte sugen. Hmm.. borde kanske gå till läkaren snarast.

Nähä, dax för sängen. Ska läsa lite till och sen sooova skönt. Imorgonbitti börjar en ny vecka med lämning och hämtning i skolan och på dagis. Lovely :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0