Tyst

Va' tyst det e' i mitt lilla hus. Alla barnen sover, sen ett bra tag tebax. Jag och Johan har kollat på film, och ätit godis såklart :) Det va' mysigt, men Johan somnade efter typ halva filmen..haha. Det brukar ju va' jag som somnar annars :)

Va' ute med vovvsarna för en stund sen. Gud va' Laban hoppar i snön! Och inte bara det, han plogar. Hela han e' nere, under snön. Alla vallar som plogbilen skapade förut idag e' han väldigt glad åt..tihi. Tokhund.

Har varit ute på två pulkaturer med Hollysen idag. Först gick vi bort och hämtade Elliot på dagis vid 11-tiden, och sen tog jag bara jag och hon en tur upp till affären i em. Hon älskar verkligen att åka pulka, så det blir en tur imorgon med :)

Nä nu blir det nog sängen och boken för den här mamman. Tycker det e' sååå skönt att det redan e' helg! :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0