1 dag kvar!

Vaknade upp till en grå och trist dag. Men det gör mig inte ett dugg, för jag har sååå mkt att göra idag! Tvätt ska tvättas, golv ska dammsugas och torkas, toaletter ska skrubbas, bil ska städas, packning ska fixas.. För mkt att göra, helt enkelt :) Imorgon drar vi iväg!

Igår hade jag en smått förvirrande dag. Kl.10 kom Mican och svärmor för att hämta Elida och Elliot. Sen drog de iväg till Astrid Lindgrens värld. Jag hade alltså bara två barn hemma, vilket kändes ganska så skumt. De första timmarna visste jag knappt vad jag skulle göra, för det va' så tomt, så tyst här hemma. Det blev en långpromenix med småttingarna innan lunch. Vi hämtade upp brorsan hos mamma, och glassade i solen utanför Konsum :)

När både Johan och de stora barnen va' hemma igen blev det grillning i trädgården. Haha, vi tröttnar aldrig på att grilla! :)

Leon vaknade inte förrän 07.30 idag, fast då hade jag redan varit uppe en sväng med vovvsarna (som väckte mig innan 06..) Nu sover han så sött i min säng, gosungen! Klockan tickar på, och snart e' det dax att väcka mina 3 andra älsklingar. Tror att vi ska ta tag i deras packning på en gång, efter frukosten. Det e' rätt mkt kläder som ska med, när man har 4 barn :)

Nähä, time to go.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0