5 dagar kvar!

Låg och mös i sängen länge efter att jag först vaknat. En bra bok, ett svalt sovrum och ett gosigt täcke. Lovely!

Alla barnen sover och älskling jobbar, som vanligt. Ska strax väcka mina 3 största sötnosar, men minstingen får sova tills han vaknar själv. Sitter i köket med en stor kopp te. Undrar vad vi ska hitta på för nå't idag..

Imorgon ska jag på efterkontroll. How lovely! Vad jag älskar denna procedur (not), då ens underliv e' i blickfånget. Men men, man börjar ju bli van..haha! Min bm e' på semester nu, så jag får gå till en annan. Men som jag sa till henne: "Det e' lika otrevligt vem det än e' som ska rota runt därinne" :)

Lille Leon e' så rolig nu. Han ler och pratar hela tiden. Det riktigt tindrar i hans små ögon när man pratar med honom. Åhh, lilla gosbebis! Bebisskratt e' verkligen äkta. Det värmer sååå i hjärtat av att c honom!

 

Nähä, nu får jag nog sätta fart här hemma. Disken tar inte hand om sig själv, och tvätten hoppar inte ut ur tvättmaskinen utan min hjälp. Tror jag vet hur jag ska förgylla min dag :) Har massa tvätt som måste fixas innan lördag :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0