Fika

Sitter och äter frukost i lugn och ro. Alla barnen sover sött. Tänkte att jag skulle hinna plocka undan disken och tvätten, innan ngn vaknar. Men vi får väl c om lillebror tycker samma sak :) Inatt har han verkligen sovit som en stock, i sin EGEN säng! Den senaste tiden har jag lagt honom i spjälsängen, när vi går och lägger oss. Sen har han väckt mig efter några timmar, och fått sova resten av natten hos mig. Men imorse vaknade jag före honom. Jag flög ur sängen, för att titta till min lilla pojk. Men han sov så sött så :) Mammas duktiga grabb :)

På schemat idag har vi lite tvätt och städ, sen kommer Magda hit och fikar med sina töser vid 10.30. Mkt trevligt! :) Jag skulle ha bakat ngt, men har inte orkat. Tänkte istället att vi skulle va' lata, och gå upp till affären och köpa ngt..tihi.

Fick hem mitt paket från HM igår. Mkt trevligt! Mest kläder till mig själv, faktiskt! Massa tunikor och några leggings, samt 2 par skor! Klart att man passar på när det e' rea liksom :) HM e' nog det jag saknar mest med Trellehulla. Ska vi dit nu så får vi köra 10 mil. Inte kul.

Saknar pappa och co. De gör just nu Turrkiet osäkert :) Men snart har det gått en vecka, och då kommer de hem igen. Jippie! :)

Nä, dax att fortsätta här hemma. Tänkte hinna tvätta håret innan lillkillen vaknar :)

Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0