Många bollar

Jag har en massa måsten som jag borde fixa. Helst skulle jag redan gjort det, och jag ska ju absolut INTE sitta vid datorn. E' sjukt slut, redan. Och klockan e' inte ens tre än! Jag har dammsugit, torkat golv, tvättat, vikt rentvätt, försökt packa lite, fixat och ätit lunch, ammat, nattat barn, roat barn.. och nu står diskberget och gör fula miner åt mig. Behöver jag berätta vad mitt nästa projekt e'..? Nä, jag tänkte väl det.

Vi måste köra ganska så tidigt imorgon. Får satsa på att köra kl.7, så e' vi väl iväg till 8 iaf :) Skulle dammsuga bilen, men regnet kommer och går. Hoppas verkligen att det inte blir regn och kallt hela helgen. Fy fan va' besviken jag kommer bli då!

Behöver förresten en stark person, som kan hjälpa mig att få av klädseln till Hollys bilstol! Har fått av allt, förutom där man klickar fast spännet (vad det nu heter). Själva spännet går inte igenom hålet, hur mkt jag än sliter och drar. Och jag som ska hinna tvätta och få klädseln torr tills imorgon. Ngn som känner sig manad..? Annars får vi hoppas att älskling kommer hem i bra tid idag!

Diskberget väntar. Tur att man har diskmaskin! Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0