Min duktiga påg! <3

Godmorgon! Solen skiner för fullt, och jag har tagit mig en ordentlig långkörarfrukost i lugn och ro. Älskling jobbar och barnen sover. Ska dock strax väcka de tre största ungarna, så de inte sover hela dagen :)

Igår va' Leon exakt 7 veckor gammal! Vi va' på BVC på em. Han vägde inte 5 kilo än, men nästan. 4925 gram och 55,5 cm lång! Min stora pojk! Han ökar kanonbra i vikt. Skönt det :)

Igårkväll mös jag och lillprinsen i soffan, som vanligt :) Johan gick och lade sig tidigt, för han va' så trött. Leon somnade i min famn innan kl.22. Satt sen och mös ett bra tag, innan jag lade ner honom i spjälsängen. Hade kunnat sitta med honom i famnen hela natten, och bara titta på honom, och pussa hans lena kinder. Åhh, myyys! Men till sist trillade även mammans ögonlock ihop ngt, så då va'det bäst att lägga sig själv oxå.

Vaknade kl.06.30, av att Leon gnydde lite i sin säng. Hämtade honom, gav honom ny blöja, sen gosade vi ner oss i sängen ihop. Han åt lite, men somnade nästan direkt igen, och sover än. Gosungen :) Man kan inte direkt klaga på maten han får, när han sover hela natten, utan att äta, och sen ändå går upp jättebra i vikt.

Vet inte vad vi ska hitta på för ngt idag. Det e' ju kanon väder, så ut ska vi iaf. Det blir inga stora projekt, bara mys med barnen. Det finns ju inget bättre än att spendera dagarna ihop med mina sötisar :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0