Snart

Torsdag idag, och ni vet ju alla vad det betyder. Jaaa, imorgon e' det fredag! :) Har nog aldrig längtat efter helg så mkt som jag gjort denna veckan. Mådde verkligen inte bra igår. Huvudvärk, snorig näsa, öm hals, ont i magen.. Kändes som allt va' fel. Och samtidigt som jag skulle försöka kurera mig själv så va' jag ju tvungen att ta hand om alla barnen. Kan ju säga att jag va' helt slut igårkväll! Idag mår jag bättre, men huvudvärken har inte riktigt släppt taget om min stackars skalle än.

Igår fyllde mamma år. Vi va' där och åt tårta. Ja, jag och barnen. Älskling jobbade länge. Men han jobbade iaf här i närheten, så vi kunde promenixa förbi honom, på väg hem till mamma. Idag jobbar han oxå här i byn, och jag hoppas verkligen att han kan komma hem i bra tid för en gångs skull.

Ska strax väcka mina ungar, sen blir det fullt ös :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0