Tisdag

Tisdag idag, men det känns verkligen som onsdag. Johan jobbade ju i söndags, vilket verkligen sabbade min tidsuppfattning. Men denna veckan e' jag iaf medveten om det.

Har fått i mig frukost, och håller just nu på att sörpla i mig mitt heta te. När man e' ensam vid frukostbordet så får man sörpla bäst man vill :) Älskling jobbar, barnen sover.. Leon somnade runt 22 igårkväll, sen vaknade han 06.30, och somnade om nästan på en gång igen. En ny blöja och en liten slurk, sen va' han nöjd :)

Hade myskväll med Marie igår. Vi kollade på förlossningsprogram och åt choklad. Kanon!

Idag ska jag på efterkontroll. Jippie! Det jobbigaste e' att jag tror att mensen e' på g. Har ont i magen. Kan man ändå gå på efterkontroll..?? Så länge det inte forsar ut en massa blod borde det ju gå. Eller..?? Som jag inte har saknat detta elände.
Nähä, dax att väcka barn. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0