Trött pojk

Vaknade utvilad och utan huvudvärk. Skööönt! Halsen e' dock fortfarande öm och näsan rinner, men ingen feber. Känns som jag e' på bättringsvägen, men jag vågar inte ropa hej än. Sitter här i köket efter en lång och härlig frukost. Ska strax väcka mina barn.

Va' så trött och kass igårkväll, så jag orkade inte sitta uppe med Leon tills han somnade. Han brukar somna runt 22.30-23 nån gång, sen lägger jag honom i spjälisen, men ögonen ville inte hålla sig öppna på mamman. Han fick istället sova hos mig inatt, vilket gillades såklart. Kl.07.30 slog han upp sina små blå och tittade på mig. Älskade unge! <3 Då hade han sovit i 9 timmar, istället för sina vanliga 7 :)

Idag blir det lugnt. Johan och barnen ska väl fylla den nya poolen, som de köpte igår. Medans jag låg hemma och tyckte synd om mig själv, åkte Johan, Elida, Elliot och Holly till stan nämligen, så jag fick vila lite :) De åkte och badade med farmor och farfar oxå, innan de kom hem igen.

Nä, dax att få upp busarna. Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0